Tempomat NC/MK3 1.8

pan temp

Chciałbyś mieć tempomat w swojej przedliftowej NC1 1.8, ale słyszałeś że w przypadku tego silnika nie jest to możliwe?

Otóż niekoniecznie. Jestem w stanie przerobić Twoje ECU, by tempomat uruchomić!

Dodatkowo pakiet podstawowych usprawnień sprawi że auto będzie nieco żwawsze, wentylatory będą się załączać przy niższej temperaturze niż fabrycznie a wskaźnik temperatury silnika może stać się bardziej liniowy.

Przeróbka możliwa także jeśli jest zainstalowany EcuTek/Versatune/Mazdaedit. W takim przypadku nie ingeruję w oprogramowanie.

Remap MX5 NC/MK3

dyno sheet

Remap ECU NC za pomoca pakietu RomDrop

- indywiduany remap dla Twojego auta (paliwo, zapłon, zmmienna faza, zmienny dolot)
- obsługa silników 1.8/2.0/2.3/2.5 także turbo
- możliwe usunięcie błędów check engine np. EGR, druga sonda lambda, pierwszy katalizator

Opcjonalnie:
- zmiana charakterystyki wskaźnika temperatury na bardziej liniowy
- obniżenie temperatur załączania wentylatorów
- ostrzeżenie o przekroczeniu ustalonej temperatury chłodziwa
- launch control
- flat-shift
- drugi zestaw map paliwa i zapłonu np. paliwo 95 i 98/100
- hamownia

 

przykładowe wyniki mojej pracy TUTAJ

Naprawa ECU NC/MK3

ecurepair

Masz ECU do Mazdy Mx5 NC które nie działa po nieudanym flashowaniu np. Ecutekiem tzw. "cegła"?

Przyślij je do mnie, jestem w stanie przywrócić seryjny program

ew. licencja Ecutek/Mazdaedit/Versatune bedzie utracona ale ECU ożyje.

Zostaw komentarz



Krzysiek

5 dni temu

Po remapie Romdropem mój NC1 1.8 reaguje znacznie lepiej. Alex sam był zdziwiony że 1.8 może być takie przyjemne. Ten gość to żywa legenda w świecie mx5. Ogromna pasja, a co za tym idzie ogromna baza wiedzy. Polecam i pozdrawiam. Do zobaczenia!

Piotr Dąbrowski

2 miesiące temu

Moja 1.8 NC wyraźnie ożyła jak dołożyliśmy dedykowany kolektor wydechowy oraz oczywiście po wystrojeniu. Najważniejszą zmianą jest szybsza reakcja na gaz.oraz sporo lepsza elastyczność.Co ważne pali tyle samo. Polecam ten Pan wie co robi i robi to elegancko do tego za rozsądne pieniądze.

Konrad Tomczyk

2 miesiące temu

Z Alex’em stroilismy już 2 moje NCki, jeden 2.0 manual I jeden 2.0 automat z turbo. Alex zawsze pozostaje skrupulatny, dokładny i uczciwy. Auta jeżdżą wyraźnie lepiej, cała procedura przeprowadzana jest spokojnie wraz z wyjaśnieniami poszczególnych kroków czy decyzji. Zdecydowanie polecam usługi Alexa: masa wiedzy, dużo doświadczenia, bardzo dużo cierpliwości i bardzo dobre ceny. Polecam, pozdrawiam i dziękuję.

muttley

2 miesiące temu

Polecam strojenie na RomDropie u Alexa. Mojego NCka dręczyło kilka problemów:
– nierówne przyspieszanie (dołek momentu pomiędzy 5 a 6 tys. obrotów)
– niedziałające opcje Ecutek
– dodatkowo zmieniłem układ dolotowy na zimny dolot, przez co przydałoby się wystroić ponownie silnik

Od początku Alex wyróżnił się jedną rzeczą – chce się dzielić wiedzą, jeśli tylko ktoś jest zainteresowany – jak dla mnie super, bo miałem trochę pytań dotyczących strojenia, jak i też pracy samego silnika i ECU. Alex wszystko mi wytłumaczył i przedyskutował. Mapa została wystrojona idealnie pod mój silnik i moje potrzeby wraz z potrzebnymi funkcjami (Launch Control, Flat Shift, itd.), również wielki plus za liniową wskazówkę temperatury, nie wiem czy tunerzy Ecuteka tego nie robią, czy Ecutek tego nie obsługuje, ale w końcu wiem kiedy opłaca się odpuścić i dać silnikowi odpocząć (fabrycznie wskazówka stoi od 70 do 110 stopni, a 110 stopni to już dużo za dużo dla płynu chłodzącego w tym silniku).
Samochód po strojeniu napędza się równo, od samego dołu do odcinki, bez wspomnianego dołka – dałem się również przejechać znajomemu przed strojeniem i po strojeniu (kilka sesji na Torze Krzywa) i on również potwierdził że jest dużo lepiej.

No i jeszcze zaleta samego RomDropa: Jeśli zachcę na swoją odpowiedzialność coś pozmieniać w mapie czy ustawieniach, to nic mnie nie blokuje – soft jest otwarty, więc każda osoba z odpowiednim wyposażeniem i wiedzą może zacząć sobie dostosowywać w razie potrzeby – coś czego nie ma Ecutek i reszta konkurencji.

Także jeszcze raz polecam, bo Alex robi świetną robotę!

Basia

2 miesiące temu

Korzystałem z usług .
Montowałam tempomat i uruchamiałam bass shaker system.
W obu przypadkach systemy działają bez zarzutu, wiązki wykonane lepiej niż starannie, montaż sprawny bezproblemowy.
W istocie za te dwie modyfikacje zapłaciłam godziwą /akceptowalną cenę – zresztą Kto potrafiłby te rzeczy wykonać?
Unikat w formule pomysłu na zaawansowaną Pracownie.

Polecam i Pozdrawiam

( )

Basia. MX-5 NC

Wojtek

2 miesiące temu

Nc 2.0 z kolektorem. Szybko, dobrze i tanio. Polecam

Simon Randall

2 miesiące temu

Alex tuned my 2.5 conversion remotely (I’m in the UK) he was really helpful and guided me through each step. Nothing was too much trouble.

The results were simply fantastic! The car pulls strongly from a little as 1000rpm with smooth acceleration all the way through to the red line. In traffic it just idles like a normal car.

3000+ miles later on and the car has been faultless on his tune.

I would 💯 recommend him!

Domel

2 miesiące temu

Robiłem tu remap na Romdrop. Dlaczego nie Ecutek? Po pierwsze argument finansowy zawsze do mnie przemawiał, a po drugie Romdrop oferuje wszystko czego potrzebuje, gdyż remap był robiony w Maźcie NC AT (2.0, kolektor Weldman), gdzie bajery typu autoblip nie mają sensu. Auto jest przeznaczone do cywilnej rekreacyjnej jazdy, a automat mocno obcina wrażenia sensoryczne. Dzięki remapowi samochód dostał odcinkę (fabrycznie jest tzw. miękka odcinka – zero informacji, że już jest zamknięty obrotimierz) i przy okazji została ona przesunięta lekko do góry, Moment obrotowy wzrósł zauważalnie w początkowej i środkowej cześci obrotów. Teraz jazda po zakrętach sprawia o wiele więcej przyjemności. Auto jest żwawsze, a praca łopatkami w trybie manual jest dużo łatwiejsza.
Jest jeszcze jeden powód dlaczego zdecydowałem się to zrobić tu, a nie gdzie indziej – doświadczenie Alexa – chciałem żeby usługa była zrobiona raz a dobrze i w jeden dzień, gdyż nie mieszkam “na miejscu”. Własciwy cel został osiągnięty po 3h pracy, mogłem wrócić zadowolony do domu.