Mazda mx-5 mk3 NC RomDrop remap

offering remap mk3 NC Mazda MX-5 using RomDrop package. Including remote if you have access to Tactrix Openport device

below examples of my work

L8 1.8 engine + Weldman exhaust header, fuel 95 (E10): 142HP, 176.5Nm

LF 2.0 engine + Weldman exhaust header, fuel 95 (E10): 177.5HP, 206Nm

two runs: stock rom (199Nm 168HP) and remapped (206/177.4)

(my car) L5 2.5 engine + exhaust header IgorGiera, fuel 95 E10: 182.7HP, 241.8Nm

2.0 engine (LF) + exhaust header, regular fuel (95). 173HP 202Nm

remote remap, my early work (may 2021) it may be that today I would get few more HP and Nm

rebuilt 2.0 engine + RacingBeat exhaust header, regular fuel 95 E10, 171HP, 195.4Nm

lower graph - engine before rebuilding, OEM exhaust header and stock ECU

Leave a comment



Karol

5 months temu

Alex wyróżnia się niezrównaną pasją, pozytywnym vide’em i precyzją w każdym detalu. Polecam, pacjent to mx5 nc 2.5l, od strojenia przejechał blisko 20track dayow, bezawaryjnie!!

Sebastian

6 months temu

Alex jest jedynym człowiekiem, któremu powierzę prace nad elektroniką w moim NC. Strojenie każdego z moich setupów przebiegało bez problemów, Alex jest mega dyspozycyjny, cierpliwy i pracowity, ale również mega pomocny. Zaczynaliśmy od dychawicznego 1.8 którym dawało się gonić sporo mocniejsze auta, na dzień dzisiejszy mamy w pełni kute 2.0+turbo, ktore również nie bylo żadnym problemem do wystrojenia dla Aleksa. Bardzo poelcam, ma chłop serce do tego co robi 💪

Paweł

6 months temu

Po strojeniu u Alexa auto znacznie lepiej reaguje na gaz, wcześniej z samym kolektorem, auto jeździło całkiem OK ale było dość nerwowe, oraz miało bardzo nieliniową charakterystykę pracy silnika. Teraz silnik ma znacznie lepszą reakcję, w szczególności dolna część obrotów zyskała trochę momentu którego wcześniej brakowało – a to jest tylko 2.0! Więc jak widać Alex był w stanie wykrzesać trochę więcej momentu nawet w przypadku tego silnika. Co więcej samo ruszanie teraz jest też znacznie bardziej płynne, auto jest bardziej przewidywalne, a na dodatek jest kilka innych usprawnień jak np. ostrzeganie o wysokiej temperaturze silnika zanim stanie się coś złego, czy lepsza praca wentylatorów.

Michał

6 months temu

Gorąco polecam usługę. Moje NC 2.0 pomimo remontu silnika i założenia kolektora RacingBeat nadal nie jeździło najlepiej. Po remapie u Alexa wóz zaczął reagować na gaz i jazda zrobiła się przyjemna właściwie na każdym zakresie obrotów. Zarówno chcąc “docisnąć”, jak i w zwykłej jeździe w korkach i na trasie samochód stał się lepszy w odbiorze i po prostu bezpieczniejszy. Polecam usługę każdemu właścicielowi NC!